رسیدگی لحظه‌ای به شکایات مردم از تأسیسات گردشگری در قم

معاون گردشگری قم گفت: «به شکایات مردم از تأسیسات گردشگری، سریع و لحظه‌ای رسیدگی می‌شود.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، مهدی نصر روز چهارشنبه 4 فروردین‌ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: «این استان در محور مواصلاتی و تردد بیش از 17 استان کشور قرار دارد لذا نظارت بر تأسیسات گردشگری و رسیدگی به شکایات مردم در این استان از اهمیت بالایی برخوردار است.»

او ادامه داد: «نظارت بر تأسیسات گردشگری به‌صورت مستمر و رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردمی به‌صورت لحظه‌ای انجام می‌شود، همین موضوع باعث می‌شود، زائران و مسافران، خاطره خوبی از سفر به شهر قم در ذهنشان باقی بماند.»

انتهای پیام/

کد خبر 1400010423

برچسب‌ها